torsdag 6 november 2014

Vilken dag..

Sade upp stallplatsen på MCR idag. Kommer någon och kollar på lägenheten imorgon.. Pratat med da boss på Players om tjänstledigt... Sagt upp abonnemang osv... Shit vad detta blev på riktigt men ändå så fjärran! HOLY COW!

Anyway, får försöka hålla fötterna på jorden ett tag till. Red bästehästen strax efter lunch. Arg som ett bi när vi gjorde skänkelvikningar (det hade vi inte lust med de första försöken nämligen) men fin som snuuuuuus i galoppen. Börjar bli rapp i stegen och vänstergaloppen börjar sitta desto bättre! Åh, om jag hade kunnat ta med dig över Atlanten, mitt hjärtas röda ros bland livets alla törnar <3 40="" 60="" alls="" allt="" att="" b="" banan="" bara="" ben="" d="" det="" dr="" en="" ett="" f="" fint="" fler="" fr="" g="" h="" hade="" hallsj="" helst="" hem="" henne="" hinner="" hon="" hoppas="" hur="" i="" in.="" in="" inte="" ist="" jag="" ju="" ka="" kan="" kanada="" kommer="" kunnat="" l="" lb:2="" liiiite="" lika="" livs="" llet="" m="" man="" med="" men="" mer="" meter="" mig="" mitt="" n="" ndagens="" nga="" nge="" ngsidorna="" nu="" och="" om="" p="" queenswood="" r="" ra="" rdelen="" renas="" rhoppningsvis="" rlden..="" rsta="" s="" sa="" sig="" sist.="" sk="" skrymsle="" sl="" som="" st="" stables="" ste="" steg="" steh="" sten="" stis-lisa="" t="" ta="" taggad="" terf="" ticia="" till="" tror="" tsas="" tt="" v="" varit="" ventyr="" vi="" vling="">
Ikväll är det jobb som står på schemat iaf. Hoppas inte krogägarna gråter floder när jag berättar att jag kommer lämna dem! Man går inte under benämningen "Bästa dealern" för ingenting hos dem, hoho!
Och apropå jobb. Jag borde duscha. Luktar heeeeeest!

Ciao bellas!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar