torsdag 27 november 2014

På planet!

Har lyckats slumra till lite under första filmen. Såg Maleficent! Men alltså apropå film! Jag har alltså en liten fjärrkontroll i ena armstödet och med den kan jag ringa, spela spel, så på film, serier och smsa! Killen bredvid mig skrattade åt mig när jag var helt blown away av detta tekniska under och han sa att det var en ganska omodern version av det här underhållningskonceptet. Jag tycker ändå att det har var fruktansvärt häftigt!


Vågade mig på att sätta i gång "the fault in our stars" risken är ju att jag kommer sitta och storböla här på planet! Men det ska vara en bra film så jag får väl passa på när jag har massa timmar att fördriva. Snart ska de mata oss här på planet, hoho! Är dunderhungrig!!!

En annan grej jag märkt är att alla är så jäkla trevliga!! Sociala och artiga och sjukt osvenska med andra ord. Jag gillar't som min fina Hubbe skulle sagt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar