tisdag 18 november 2014

Dansa när tårarna rinner

Nej, jag är inte alls ledsen,

Jag är faktiskt lycklig! Jag är så lycklig, upprymd och exhalterad att jag kryper ur min egen kropp!
Så jag kör på trosdans med musik på hög volym! Fastnade dock för en fras i G.R.L - Ugly Heart;

"And I wonder does it blow your mind,
That I'm leaving you far behind
I wonder does it stop your heart
To know you're not my sunshine anymore"

Det känns som om jag bryter loss och faktiskt ska få leva det liv jag längtar efter och har drömt om nästan hela mitt liv. Jag ska få dedikera all min tid åt min stora passion och få göra det med ett proffs som handleder mig mot att jag jobbar röven av mig i stallet (deal!). Är det detta man kallar självförverkling? En käsnla av eufori som spritter genom kroppen hela tiden och allt är bara fantastiskt.
Tappar ett fint vinglas i marken? Fantastiskt!
Bara nudlar i skafferiet? Fantastiskt!
Låsa in sig och jobba röven av sig på uppsatsen? Fantastiskt!
Och jag är inte ens ironisk när jag skriver det. För allt är verkligen fantastiskt.

I'm breaking free

0 kommentarer:

Skicka en kommentar